Útmutató, hogyan hívj el egy lányt randira

2023. október 05. 07:30 - Life Advisor

randi_tippek_utolso.pngRégebben azt hittem, hogy a randizás atomfizika. Rengeteg könyv, cikk és mentor van ebben az iparágban, ami ezt a benyomást keltette. 7/24 tanuló üzemmódban voltam. De amint kiléptem ebből a gondolkodásmódból, rájöttem, hogy a randizás egyszerű. Íme egy 95%-ban működő útmutató, ha randira hívnál egy lányt.

Ismételd meg magad

Az emberek nem mindig fogadják el azonnal az ajánlataidat. Képzeld el, hogy diétázol, és a barátaid pizzát rendelnek. 

"Kérsz egy szeletet?" - kérdezik. "Nem köszi, diétázom." De a pizza jó illatú. Ott van előtted. 

"Biztos?" - kérdezik megint. Ezúttal elmélkedsz. A harmadik vagy negyedik alkalommal azt mondod : "Na jó, kérek."

Az egész idő alatt a pizzát akartad. De el kellett kényelmesedned, ami tény, furcsa pszichológia.

Az utolsó lány, akivel randiztam, azt akarta, hogy kétszer is elhívjam randizni. Beszéltünk telefonon és a hangulat nagyszerű volt. Amikor felajánlottam, hogy találkozzunk, azt mondta, nem biztos benne, majd meglátjuk. Három órával később újra felajánlottam. Belement és rendkívüli randink volt. 

A srácok többsége az első próbálkozás után visszahúzódik. Ne csináld! Persze, ne légy zaklató, ne érezd úgy, hogy bármire is jogosult vagy és ne erőltesd, ha nemet mondd. De rendben van, ha kétszer megkérdezed, hogy lenne-e kedve találkozni veled. Légy kreatív!

Kreatív kitartás

A munkám során, mielőtt valakivel dolgozni kezdek, lezajlik egy úgynevezett első beszélgetés, amiben megismerkedünk és vázolom, hogy a 1-to-1 coaching velem, hogyan is fog működni. Gyakran a beszélgetés végén még nem történik meg az elköteleződés. Lehet, hogy azért mert magas a szolgáltatás ára, lehet azért, mert az ügyfél átgondolná, vagy épp begyűjtene más ajánlatokat is. Így megbeszéljük, hogy visszatérünk rá.

Első alkalommal, amikor rákérdezek, hogy sikerült-e dönteni, vagy esetleg lenne-e bármi kérdése, tisztázandó dolog, telefonálok. Aztán emailt küldök, aztán ráírok WhatAppon vagy Viberen. 

Ugyanez a technika működik a lányok esetében is. Keverem a kontakt lehetőségeket, hogy soha ne legyek kiszámítható. A kiszámíthatóság ugyanis megöli a vonzerőt. Telefonálok, SMS-t küldök és hangüzenetet küldök. Mindezeket általában a nap különböző időszakaiban. 

Az idő próbája

Egy barátom a falnak ment attól a mondatomtól, amikor azt mondtam neki, hogy a nők próbára tesznek minket. De ez a valóság. Néhány nőnek jobbról-balról udvarolnak és nem tudnak minden férfival randizni, akivel találkoznak. Tehát megnehezítik a férfiak dolgát. 

Figyelmen kívül hagyják őket, kifogásokkal állnak elő stb. Nem mondanak nemet, amikor randira hívod őket, de igent sem. 

Ez az "idő próbája". 

Néha lehet, hogy tényleg nem érdekled a kiszemelt lányt. De ezt nem tudod, egészen addig, amíg legalább már 2-3 alkalommal nem próbáltad meg őt randira hívni. Egyszer randiztam egy lánnyal, akivel két héttel korábban találkoztam egy buliban. Ez nagy szakadék, de előfordul. 

Ugyanez akkor is megtörténhet, ha online ismerkedsz meg valakivel. 5-7 nap is lehet, amíg végre találkoztok. 

A legnagyobb hiba, amit a srácok elkövetnek

Nem tudják mit akarnak, ezzel megölik az esélyeiket egy lánnyal. Ne úgy hívj randira egy lányt, hogy "Akarsz randizni?" vagy "Elmegyünk valahova együtt?"

Inkább mondd azt, hogy "Menjünk el együtt a hozzád közeli parkba sétálni, majd igyunk megy egy kávét az XY kávézóban." Ez sokkal jobb, felajánlod, hogy elmész vele és konkrétan eldöntöd, hogy mi legyen. 

Soha ne kérdezd meg egy lányt, hogy "mit szeretnél csinálni?" Azonnal veszélyzónába kerülsz. Ha egy lányt randira hívsz, legyen konkrét terved/javaslatod a randit illetően. Na jó lehet több javaslatod is, akkor már megkérdezheted, hogy melyiket szeretné jobban. 

Engedd, hogy csodálkozzon

Amikor megkapom egy lány számát, soha nem említem a randi lehetőségét. Azt mondom : "cseréljünk számot". Aztán előveszem a telefonomat, ő pedig begépeli. Néha felhívja magát, hogy megkapja az én számomat. Ha nem, akkor elmentem én a számát és elválunk. 

Aztán SMS-t írunk a következő pár napban, amíg nem találkozunk. 

Egy kicsit engedd meg, hogy csodálkozzon. Elkérted a számát, de még nem említetted a randit. Felmerül a lányban, hogy felfogod hívni majd? Szeretnél egyáltalán újra találkozni vele? Amikor megpróbáltam azonnal randit szerezni, a válasz mindig az volt, hogy "Jó persze, megbeszéljük majd." Lehet, hogy túl gyorsan terítettem ki a kártyáimat.

Következtetés

A legtöbb férfi nem csinálja ezeket a dolgokat, de egyáltalán nem bonyolult. Te mosolyogva vezetsz, mutatod az utat, a lány pedig boldogan követ téged. Ez a dinamika mindkettőtöket boldoggá tesz. Úgy érzed majd magad, mint egy férfi, aki ismeri az utat, ő pedig rád bízhatja magát, mert tudja, hogy tudod mit csinálsz és biztonságban van melletted. 

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása