Rólunk

2018. január 01. 16:17 - Life Advisor

elet_evtervezo_csoport_2.png

Üdvözöllek az oldalon, Bence vagyok!

2018 óta életem küldetésévé tettem, hogy minél több embernek segítsek a legkielégítőbb, legszenvedélyesebb, szeretettel teli életük létrehozásában. 

Ennek érdekében hoztam létre a blogom, a hírlevelem, az E-Book-jaimat , a 1-to-1 coachingot is. 

Eredetileg a blog elindításával az volt a célom, hogy a gondolataim nagyobb közönséghez jussanak el és büszkén mondhatom, hogy a kezdetek óta a posztjaim már több, mint 6,5 millió emberhez jutottak el szerte a világon.

blue_lines_general_greeting_liberation_day_email_header.pngAz én történetem

Emlékszel még, amikor gyerekként arról ábrándoztál, hogy milyen életet fogsz majd élni? Hol fogsz élni, milyen házad lesz, milyen kocsit szeretnél, mennyi pénzed lesz, mit csinálsz majd szabadidődben, mivel fogsz foglalkozni stb? Gyerekként még biztonságban érezzük magunkat, bátran merünk tervezni, új dolgokat megtapasztalni, kipróbálni és ennek megfelelően a terveinket akár 100-szor is újra tervezni. 

Nekem is voltak terveim, vágyaim, ötleteim. A szüleim válásakor viszont korábban fel kellett nőnöm és hamarabb kellett kilépnem a nagybetűs életbe. A korábban felépített tervek, vágyak, ötletek először háttérbe szorultak majd teljesen eltűntek, mivel elültettem a fejemben, hogy az élet bizony nem habostorta. 

Miután évekig (18 éves koromig) elzártam a szívemet, megvédtem magam a világtól (mivel abban hittem, hogy az élet mindent megtesz azért, hogy kicsesszen velem), úgy döntöttem, hogy elég. Vissza akarom szerezni önmagam minden olyan részét, amelyet elveszítettem és ismét teljes önmagam szeretnék lenni. 

Elkezdtem tehát véresen komolyan egy belső munkán keresztül az önfejlesztéssel foglalkozni. Mindent beleadtam és végül megláttam a fényt az alagút végén. Ma már mindenféle hezitálás nélkül kimerem jelenteni, hogy szeretem önmagam és jobban szeretem az életemet, mint azt valaha is lehetségesnek tartottam. 

Ha ismerősek neked is a fentiek, akkor láthatod, hogy nem vagy egyedül. Nem te vagy az egyetlen, akinek nem működik az élete, aki padlóra került, aki szomorú, magányos, szegény, céltalan, negatív gondolkodású stb. 

Engem pedig nagyon is érdekel, hogy másokban mi zajlik, mert az élet nekem sem volt könnyű. Voltam depressziós, voltak bőven mélypontjaim és volt, hogy könnyebnek tűnt volna feladni az életem, mintsem tovább evickélni vagy valamit újra megpróbálni. 

Ugyanakkor, mivel bejártam egy óriási utat és mert hoztam egy döntést, hogy változtatok, most már eltudom mondani, hogy a gyógyulás lehetséges. 

És bár tényleg szórakoztató az egóm számára, hogy már több mint 6,5 millió ember olvasta a blogom és rengeteg cikkem jelent meg különböző oldalakon, amire a legbüszkébb vagyok, az az összes ügyfelem eredménye és előrehaladása az elmúlt évek során.

Segítettem már ügyfeleknek kijutni a magányból, az anyagi csődből, vállalkozási nehézségből, depresszióból, korlátozó hiedelmekből stb.

Röviden, támogattam az embereket abban, hogy meggyógyítsák magukat. Erre vagyok a legbüszkébb.  

Remélem, hogy továbbra is az inspiráció, motiváció, gyógyulás forrása leszek és ha segíthetek bátorítani az embereket az útjuk során, akkor azt maximális megtiszteltetésnek érzem. 

Nem számít, milyen szinten állsz készen arra, amit az oldalamon kínálok neked, alig várom, hogy segíthessek elérni a legnagyobb sikereid. 

 

lifeadvisor_about_header.png

Ha szeretnél naprakész maradni a blogbejegyzéseinkkel kapcsolatban, ha szeretnéd megkapni a mindennapi motivációs dózist az életedbe vagy pedig önmagad és a saját életed fejlesztésébe szeretnél fektetni és ez irányba lépéseket tenni, akkor 

  • látogasd meg weboldalunkat mindennap, hiszen naponta új bejegyzésekkel várunk. Mentsd el most kedvenceid közé a www.lifeadvisor.hu címet!
  • Kövess minket a Facebookon is. Ehhez egyszerűen csak kattints ide.
  • Ha közvetlenül Bencével szeretnél együtt dolgozni 1-to-1 coaching keretében, itt találsz bővebb információt.

Keress minket & vedd fel velünk a kapcsolatot!

Általános jellegű megkeresések - info@lifeadvisor.hu

Reklám, szponzoráció, együttműködés, sajtó - office@lifeadvisor.hu

Technikai panasz, hibabejelentés, bloggal kapcsolatos problémák, kérdések -support@lifeadvisor.hu

A vendégposztok megjelenésének lehetőségét IDE kattintva olvashatod.

komment
süti beállítások módosítása