Ne várj! Cselekedj!

2023. augusztus 20. 07:30 - Life Advisor

cselekedj_azonnal.jpgVan egy kérdésem hozzátok. Hányan hoztok gyorsan döntéseket? Hányan hoztok meg egy döntést, de aztán nem feltétlen teszitek meg azonnal a szükséges lépéseket? Néha bennem is felvillan az ihlet, hogy csináljak valamit és aztán ez lesz : felírom a teendőim listájára vagy holnap mindenképpen ezzel a valamivel fogom kezdeni a napom vagy még alszom rá egyet. Nemrég ugyanígy jártam egy Abraham Hicks videóval. Pont jókor bukkant fel, mert pontosan ez érdekelt, de épp lefeküdni készültem. Így hát azt mondtam : "ezt most lementem a kedvenceim közé és holnap reggel megnézem." Tudod mi történt? Eljött a másnap reggel és annyi dolgom akadt, hogy több nap eltelt, mire megnéztem. A Gondolkodj és gazdagodj című könyvben van egy fejezet az autoszuggesztióról. És ekkor bevillant.

Az univerzum hozott nekem valamit, ami érdekelt, amiről többet akartam megtudni. És ahelyett, hogy követtem volna a jelzést, és azonnal cselekedtem volna, döntöttem. Elhatároztam, hogy holnap megteszem, de nem cselekedtem azonnal. 

"A cselekvés nélküli döntés nem jelent semmit."

Tehát a Gondolkodj és gazdagodj című könyvben az autoszuggesztióról nagyjából az áll, hogy amikor tervek jelennek meg, valószínűleg a hatodik érzéken keresztül fognak bevillanni az elménkbe, inspiráció formájában. Ez az inspiráció tekinthető a végtelen intelligencia közvetlen üzenetének. Bánj vele tisztelettel és cselekedj azonnal, amint megkapod. Ennek elmulasztása ugyanis végzetes lehet a sikereidre nézve. 

Semmi tragikus nem történt, de ez egy "aha" pillanat volt. Általában, amikor nem cselekszünk, nem feltétlenül vesszük észre, hogy valami másról maradunk le. Az univerzum megpróbál egy irányba vezetni minket és mi nem mindig hallgatunk rá. Folytatjuk a dolgunkat. 

Hány lehetőséget szalasztasz el azért, mert meghoztál egy döntést? De hoztál-e elkötelezett döntést? Ha elkötelezett döntést hoztál volna, akkor azonnal cselekedtél volna. Ha meghoztam volna az az elhatározást, hogy ez fontos nekem, akkor csak fent maradtam volna még 15 percre és megnéztem volna a videót.

Hol vannak a lehetőségek az életedben és az inspiráció felvillanásai, amelyek valahonnan máshonnan érkeznek hozzád? Talán látszólag a semmiből jön, amire azt mondod : "Erre emlékezni fogok. Le fogom írni. Megteszem, mert leírtam és nem felejtem el." De nem, nem cselekszel. Cselekedj. Az hogy leírod, semmit nem ér. Cselekedj, mert a tettek hangosabban beszélnek mint a szándék vagy a szavak.

Szóval ez volt az én kis inspirációs villanásom, ami félrement és most azt mondom nektek, hogy teljesen ébren vagyok. Remélhetőleg odafigyelsz a jelekre és nem csak ülsz ott és az gondolod :"Hű ez de jó lenne. Holnap majd cselekszem."

Azonnal csinálj valamit! Ellenkező esetben elveszíthetsz egy vagy több lehetőséget. Soha nem tudhatod, hová vezet ez az inspirációs villanás. 

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása