Nem, nem fogok találkozni a leendő férjemmel a Tinderen

2023. május 13. 07:30 - Life Advisor

1.rész

tinder_dating.jpgA Life Advisornál már több alkalommal is foglalkoztunk magával az online társkeresés világával, sőt külön górcső alá vettük a Tindert és a Facebook társkereső appot is. Most, hogy elérkezett a jó idő, ismét sokan írtok párkapcsolati nehézségekről, pontosabban szólva ismerkedési, randizási nehézségekről, elsődlegesen az online világban. Nemrég a Facebook oldalunk storyjában kértem tőletek, hogy mondjátok el véleményeteket, osszátok meg személyes tapasztalataitokat az online társkeresés világával kapcsolatosan. A mostani történet szereplője Lilla (a nevét megváltoztattuk), aki állítja, hogy biztosan nem a Tinderen fogja megismerni leendő férjét.

Emlékszem, hogy a 20-as éveim elején jártam, amikor kerestem a szerelmet és a Tindert arra használtam, hogy random emberekkel beszéljek. Nem ment túl jól. Azok az emberek, akik társkereső alkalmazásokat használnak, furcsák és egyéjszakás kalandokra éheznek. Mindez rettenetesen zavart engem. 

Néhány srác, akivel találkoztam kedves volt, de olyan dolgot akartak kapni tőlem, amire nem számítottam.

Most, hogy újra szingli vagyok és túl vagyok egy csúnya szakításon, a barátaim azt javasolták, hogy töltsem le a Tindert, mert lehet hogy mégis csak ott találkozom a Nagy Ő-vel. De azt mondtam, hogy NEM, soha többé nem leszek olyan hülye, hogy társkereső alkalmazásokra pazaroljam az időmet. Már nem vagyok hülye. Már nem akarom elvesztegetni az időmet idegenekkel való matchekre csak azért, hogy utána eltűnjenek és kihasználjanak. Nem azt mondom, hogy a társkereső appokat használó emberek hülyék, de számomra a társkereső alkalmazások egyszerűen nem működnek. Nem erre vágyom.

Nemrég nyilvánosra állítottam az Instagram profilomat, majd sok srác írt üzenetet és meg akartak ismerni. Azonnal letiltottam őket. Nem láttam értelmét annak, hogy online megismerjenek és nem hiszem, hogy az online társkeresés nekem való. Lehet, hogy introvertált ember vagyok, de szeretnék találkozni férfiakkal a való életben, a közösségi médián kívül.

Ha egy társkereső alkalmazáson találkozol életed szerelmével, akkor jó neked. De én nem fogok bemutatni senkit a családomnak, akivel online találkoztam.

Ami engem illet, nem fogok találkozni a leendő férjemmel a Tinderen. nem fogok találkozni vele semmilyen online platformon keresztül. Ha valaki meg akarna ismerni a közösségi médián keresztül, az nem a leendő férjem lenne.

Lehet, hogy találkozom a leendő férjemmel a munkahelyemen, aki szintén keményen dolgozik. Lehet, hogy találkozom vele egy étteremben vagy a tengerparton, talán egy barátomon keresztül. A közösségi médián kívül akarok találkozni. 

Nem vagyok ugyanaz a lány, mint korábban, aki online keresi a szerelmet aztán a végén megsérül, amikor a srác hirtelen csak úgy eltűnik. Igen, nagyon megbántottak és feladom az online társkeresést. A leendő férjem valószínűleg jól fog tudni kommunikálni és egymásra találunk a való életben. Nagyon bízom ebben, töretlenül, megingathatatlanul és tudom, hogy sikerülni fog.

Kipróbálnám újra az online társkeresést. NEM! Az online társkeresés nem nekem való. 

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása