A srác közölte : nem érdemlem meg, hogy lesz*pjam

2023. május 14. 07:30 - Life Advisor

2.rész

tinder_dating.jpgA Life Advisornál már több alkalommal is foglalkoztunk magával az online társkeresés világával, sőt külön górcső alá vettük a Tindert és a Facebook társkereső appot is. Most, hogy elérkezett a jó idő, ismét sokan írtok párkapcsolati nehézségekről, pontosabban szólva ismerkedési, randizási nehézségekről, elsődlegesen az online világban. Nemrég a Facebook oldalunk storyjában kértem tőletek, hogy mondjátok el véleményeteket, osszátok meg személyes tapasztalataitokat az online társkeresés világával kapcsolatosan. A mostani történet szereplője Nóri (a nevét megváltoztattuk), akivel egy srác közölte, nem érdemli meg, hogy lesz*pja. 

Kipróbáltam a Tindert szórakozásból és hogy lássam, tényleg megéri-e, mivel elég sok ismerősöm, barátom használja.

Tibivel a Tinderen találkoztam és találkoztam is vele. Sétáltunk, beszélgettünk, megittunk egy kávét. Másnap Tibi küldött nekem egy képet a nemi szervéről és meglepetésemre, egyáltalán nem hozott lázba. Úgy értem, ki akar látni egy gyermek mérető péniszt egy 25 éves felnőttől? 

Hadd kezdjem azzal, hogy a Tinder nem neekm való, de nem azt mondom, hogy neked sem. Még mindig azt kell tenned az életeddel, amit te akarsz, jogod van ehhez. Néhány barátom a Tinderen találta meg élete szerelmét. Komolyan!

Csak azért randiztam Tibivel, hogy személyesen is találkozzak vele, mivel napokig beszélgettünk előtte. Bíztam benne, mert éreztem, hogy bízhatok benne és még jobban bíztam benne, amikor találkoztunk. Soha nem gondoltam volna, hogy így kér meg arra, hogy szexeljek vele. Rendben, ne beszéljünk a méretéről, de durvának tartom, hogy elküldte nekem azt a képet. 

Akkoriban soha nem gondoltam arra, hogy bármilyen társkereső appot használjak. Nem nagyon tudtam elképzelni magam, hogy idegenekkel beszélgetek online. De azt hiszem, hogy a kíváncsiságom része volt, hogy mégis belevágjak.

Amikor Tibi először küldött nekem egy kéretlen képet, figyelmen kívül hagytam. Azt hittem, véletlenül küldte.

Tibi : Kéretlen képet küldött.

Én : Milyen zenéket szeretsz?

Tibi : LOL! (semmi több válasz az üzenetben)

Tibi és én szokás szerint beszélgettünk. Aztán három nappal később küldött egy újabb kéretlen képet. Biztos voltam benne, hogy azért küldte, hogy beindítson és szexelni akart velem. De mindez nem úgy hatott, ahogy szerette volna.

Hajnali 2-kor kaptam tőle ismét egy képet a péniszéről és megkért, hogy szopjam le. Be akarta biztosítani magát, hogy most nem hagyom figyelmen kívül az üzenetet : 

Tibi : Kéretlen képet küldött. Tibi : Gyere szopd le a f*szom!

Tibi : Nóri, gyere, szexeljünk!

Én : Nem, nem akarok veled szexelni.

Tibi : Kérlek, csak próbáljuk ki.

(kicsivel később válaszoltam neki)

Én : NEM

Tibi : Tudod mit, nem is érdemled meg a f*szom!

(elég bunkó voltam ahhoz, hogy másnap ezt válaszoljam neki)

Én: Rendben, amúgy is kinek kellene egy gyerek méretű f*szt? Nincs rá(d) szükségem!

Letiltott közvetlenül azelőtt, hogy elküldtem volna ezt az üzenetet. Pedig nagyon szerettem volna, hogy lássa még ezt az üzenetet. Annyira dühös és frusztrált voltam, mert olyan kedves volt személyesen, mégis tiszteletlen volt, amiért így kért meg, hogy szexeljek vele.

Nem vagyok prűd, de tiszteletlennek éreztem magam, mert küldött nekem egy képet a nemi szervéről. Nem hiszem, hogy helyénvaló egy álló f*szról készített képpel szexelni hívni valakit. 

Nem, nem ő volt az egyetlen, akitől ilyen képeket kaptam. Sajnos viszont, minden eddig felgyülemlett dühöm Tibin csattant. Szegény Tibi!

Rájöttem, hogy néhány srác mindenféle kérés nélkül küld nekem ilyen képet. Néhányan azért, hogy beindítsanak és ha ez megvan, akkor szexelni akarsz velük. 

Ez a flörtölés egyik formája és azt akarják, hogy viszonozd. Azt akarják, hogy te is küldj nekik egy meztelen képet.

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása