3 önfejlesztő könyv, amit még idén olvass el!

2018. november 20. 07:30 - Life Advisor

sikerkonyvek.jpgA felgyorsult világunk egyik előnye, hogy rengeteg lehetőséget kapunk az önfejlesztésre is. Legyen szó akár podcastokról, videókról, workshopokról vagy akár könyvekről. Személy szerint bár szeretem a hang és videó anyagokat és az előadásokat is, leginkább a könyvek állnak hozzám legközelebb, ha már az önfejlesztés szóba kerül. A hátránya azonban, hogy manapság az önfejlesztő könyvek piacán is megjelenik az önfejlesztőnek tűnő könyv, amely valójában nem hoz változást és nem azért, mert az olvasó nem szán energiát a leírtak beépítésére a saját életében, hanem mert a hangzatos cím ellenére nincs mit beépíteni a pozitív változás érdekében. Emiatt fontos, hogy tisztán lássunk és emiatt ragadnám meg most az alkalmat, hogy ajánljak neked 3 olyan önfejlesztő könyvet, amit még idén el kellene olvasnod.

Nem tudom ki hogy van vele, de a hideg téli napokon felemelő érzés egy meleg teával vagy forrócsokival az ágyba bújni és közben egy remek könyvet olvasni. Ahogy már említettem én ilyenkor leginkább önfejlesztő könyveket szeretek olvasni. Ez a tevékenység számomra tipikusan az ÉNIDŐ része, hiszen minden perce minőségi és a pozitív életet, sikert és boldogságot célozza meg.

Nézzük meg, hogy érdemes-e tovább olvasnod ezt a posztot. Miért a lenti 3 könyvet választottam?

  1. Nem szeretem a hosszú sztorikat, olyan önfejlesztő könyvet keresek, amely hamar a lényegre tér.
  2. Ha már önfejlesztő könyvet olvasok nem a miértek érdekelnek, hanem a hogyan és ha lehet, akkor lépésről lépésre. Értem ezalatt azt, hogy naná azért veszem meg a könyvet mert pozitív változást szeretnék az életemben és ehhez szükségem van arra, hogy megmutassák, hogyan csináljam, vagy legalább konkrét javaslatokat tegyenek rá.
  3. Ha bármely részét a könyvnek, egy tippet, egy gyakorlatot bármit beépítek az életembe, akkor én is legalább azt a pozitív változást akarom megtapasztalni a saját életemben, amit olvastam. (Vagy jobbat!) :)

Ha számodra is legalább az egyik fontos, akkor olvass tovább és minél előbb szerezd be te is az alábbi három könyvet.

1. Earl Nightingale : A legnagyobb felfedezés

A könyv érthetően és világosan magyarázz el egy rendkívül nagy igazságot : "Azzá válsz, amire a legtöbbet gondolsz!"

A gondolatainknak bizony hatalma van az életünk felett legtöbben azonban mégsem helyezünk erre nagy hangsúlyt még akkor sem, amikor egyértelmű jelek vannak az életünkben, hogy emiatt alakult ki a probléma és/vagy a jelenlegi élethelyzetünk és pontosan innen fog indulni a megoldás is és a pozitív változás.

" Az ember nagyszerűsége a gondolat hatalmában rejlik."

Valós történeteken keresztül ismerhetjük meg a gondolataink jelentőségét tényleg az alapoktól felépítve. Ami nekem kifejezetten tetszett (bár soha nem kételkedtem a gondolataim hatalmába), hogy bár sokan bonyolultnak és megoldhatatlannak tartják az elménk alakítását, a könyv bemutatja hogyan csinálhatod sikeresen és a boldogságod elérésének érdekében.

Megfogod látni, hogy a könyv sorai egyszerűen rabul fognak ejteni és ha csak egy dolgot megváltoztatsz a gondolataidban, akkor már megérte. Viszont vigyázz, mert szerintem nem fogsz egynél megállni.

2. Mark Victor Hansen és Robert G. Allen - Az egyperces milliomos

"Milliomos vagyok. Milliomosként gondolkozom. Milliomosként beszélek. Milliomosként mozgok. Úgy érzek, úgy hiszek, úgy cselekszem, mint egy milliomos.

Ne legyünk álszentek, mindannyiunk számára fontosak az anyagiak, a pénzügyi függetlenség és a gazdagság. Számomra azonban nehéz volt eddig olyan könyvet találnom, amelyben olyan tippeket és praktikákat tanulhattam meg, amelyeket magyar emberként, Magyarországon, magyar mentalitással is kivitelezhető.

Szóval itt a kivétel és ezért ajánlom neked is. A könyv másik nagy előnye, hogy figyelembe veszi, hogy mi, emberek különféleképpen tanulunk, másképp dolgozzuk fel az információkat és különböző tempóba tudjuk beépíteni az életünkbe.

Ahhoz, hogy te is milliomos legyél, alkalmaznod kell a milliomosok stratégiáját, technikáit és észjárását. A könyvben leírt lépések segítenek a meggazdagodás folyamatának három kritikus szakaszára koncentrálni.

Egyrészt megtudhatod, hogyan lehet kellő önbizalmad a milliomos élet kialakításához és álmaid megvalósításához. Másrészt megtudod, hogyan veheted körül magad olyan emberekkel, akik segítenek az álmaid megvalósításában. Harmadrészt pedig választhatsz a rengeteg - a könyvben bemutatott - milliomos modell közül, amelyek révén gyorsan tudsz pénzt csinálni.

Kell ennél több ahhoz, hogy megváltoztasd az anyagi helyzeted és ezáltal az életedet is?

3. Steve Levinson és Pete Greider - Végig is csinálod?

Ha lehet választani a három könyv közül kedvencet, akkor kétségkívül ez lesz az. Köszönhető talán annak is, hogy éppen több projektbe is belekezdtem, de egyiknek sem értem a végére. Nem is értettem miért, azt meg pláne nem tudtam, hogy hogyan és mit kellene ahhoz tennem, hogy kipipálhassam a listáról a feladataimat.

A könyv elolvasása után azonban úgy éreztem magam, mint a filmekben, amikor a főhős körül kigyulladnak a kis villanykörték és megvilágosodok.

Ahogy olvastam egyre jobban tudtam ráhúzni a saját helyzetemre a történetet és folyamatosan raktam össze a puzzle hiányzó darabjait, hiszen választ kaptam a miértjeimre és arra, hogy mit szúrtam el már az elején.

De ez persze nem elég! Mint fent említettem, nekem a hogyant is tudnom kell, annak érdekében, hogy változtatni tudjak. A könyvnek köszönhetően tanultam meg és tapasztaltam meg a pozitív hatását egy mesterstratégiának :a reflektorfénynek. Úgy működik, hogy a fejedben kavargó tömegből egy konkrét hangot felerősít, amelynek köszönhetően kedves is lesz végig csinálni azt, ami szándékodban áll és amivel elérheted a kitűzött céljaid.

" Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, ráfogsz jönni, hogy az nem más, mit végigcsinálni, amibe belekezdtél."

 Az ember holtáig tanul és ugyanez igaz az önfejlesztésre is. A legjobb időtöltés és a legjobb társaság érdekében válasz te is a fenti három könyvből. Persze, ha biztosra akarsz menni, akkor mindháromra szánj időt még ebben az évben így az új évet már kitisztult és pozitív elmével kezdheted.

Meghazuttolnám magam, ha nem mondanám el a hogyant ami a könyvek beszerzését illeti. Ebben a Pongor Publishing Kiadó segíthet >>>

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!

komment
süti beállítások módosítása