Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

(+18) - "Szakítsak a barátommal a rossz szex miatt?"

2024. március 04. 07:30 - Life Advisor

szakitas_rossz_szex.png"26 éves vagyok és 10 hónapja vagyunk együtt a jelenlegi barátommal (30). Ő az első ember az életemben, akivel szexuális kapcsolatom van és bár nagyon szeretem őt, a szex egyáltalán nem jó. Semmi előjáték, semmi csók, egy kis tapi még csak-csak, aztán egyből bele a közepébe. Ha pedig vége, akkor vége, semmi több, egészen a következő alkalomig, amikor gyakorlatilag ugyanez ismétlődik. Beszéltem vele, elmondtam neki, hogy ez nekem nem tetszik, cikkeket küldtem neki a normális előjátékról, kértem, hogy lassítson szex közben, megemlítettem, hogy mit szeretnék megpróbálni - például orális szex, szexjátékok stb. - de mindezek ellenére semmi sem változott. Nem tudom megélni vele az orgazmust. Az utóbbi időben igyekszem elkerülni a közeledését, egyre idegesebb vagyok és azon kapom magam, hogy próbálom kideríteni, mennyire is fontos a szex egy kapcsolatban. A gondolataim pedig azt súgják, hogy szakítsak vele. Nem tudom mit tegyek."

Úgy tűnik ismét felütötte a fejét a szakítsunk-e rossz szex miatt téma, hiszen az utóbbi időben sok a fentihez hasonló üzenetet küldtetek nekem. A fenti olvasóm (nevezzük Beának) levelét szeretném alapul venni mindazok számára, akik hasonló helyzetben járnak, kiemelve, hogy minden helyzetet érdemes egyénileg mérlegelni. 

Na de nézzük meg nevezett Beánk esetét.

Kedves Bea!

Biztos vagy benne, hogy nem tudod, mit csinálj? Úgy érzem, hogy tudod, csak épp nem akarod beismerni, mert ijesztő. Szóval majd én kimondom: szakítanod kell vele!

Többször közölted a szexuális vágyaid és igényeid. Még cikkeket is küldtél neki az előjátékról, mégse hallgat rád. Ezzel világossá tette, hogy csak a saját szexuális élvezetével törődik és úgy bánik veled, mint egy Fleshlight maszturbátorral, amit bármikor elővehet, amikor kanos. Ha már a szexuális igényeiddel és örömöddel sem törődik, nem tudom veled mennyire törődhet vagy fog törődni a jövőben. 

Említetted, hogy nemrég keresgettél a neten, hogy mennyire fontos a szex egy kapcsolatban. Erre ugyan nincs egyetemes válasz, de ahogy olvasom, számodra fontos a szex és ezt kell szem előtt tartanod. Megérdemled, hogy hihetetlen szexuális életet élj valakivel, aki nem csak azért van veled, hogy gyorsan kielégítse magát majd pihenjen és ennyi volt. 

Képzeljünk el egy világot, ahol nem szakítasz vele. Szeretnél vele lenni 10 év múlva? Harminc év múlva? Nem kapsz pánikrohamot magától a tudattól, hogy örökké vele legyél? Szerintem a fő oka annak, amiért eddig még nem szakítottál vele az az, hogy ő az első olyan pasi az életedbe, akivel szexuális kapcsolatod is van. Nincs viszonyítási alapod és azt gondolhatod, hogy minden pasi így viselkedik és ez a természetes. Hidd el, ez nem így van!

Könnyen lehet, hogy azt hiszed, hogy soha nem találsz másik férfit magad mellé. Ez a beszűkült mentalitás az oka annak, hogy olyan sokan maradnak benne olyan kapcsolatban, ahol a partnerük egyáltalán nem bánik jól velük. Lehet, hogy számodra ő az első, de hidd el, lesz még más is az életedben. 

 

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása