20 önszeretet és önbizalom megerősítő mantra

2023. szeptember 23. 07:30 - Life Advisor

onszeretet.pngKészen állsz arra, hogy elindulj a belső megerősítés és a pozitív átalakulás útján? Ne keress tovább, mert ebben a posztban mélyen belemerülünk az önszeretetbe és az önbizalomba 20 erőteljes megerősítéssel, amelyek felemelik a szellemedet, növelik az önbecsülésedet és belülről sugározzák a pozitivitást. Akár arra törekszel, hogy elfogadd az egyéniségedet, akár elhallgattasd a belső kritikusodat, akár több szeretettel és elismeréssel árasztod el magad, ezek a megerősítések lesznek a vezetőid. Készülj fel arra, hogy az önbizalomhiányt a járdaszegélyre rúgod, és emlékezz arra az egyedülálló emberre, aki vagy. Merüljünk el ebben az önismereti utazásban és lépjünk be egy olyan világba, ahol az önszeretet és a magabiztosság uralkodik.

Önszeretet és önbizalom megerősítések

  1. Méltó vagyok a szeretetre.

  2. Képes vagyok szeretni magam.

  3. Hálás vagyok a testemért.

  4. Magabiztos vagyok a bőrömben.

  5. Szerető és szerethető vagyok.

  6. Együttérző vagyok másokkal és magammal.

  7. Szeretni tudó és pozitív embereket vonzok az életembe.

  8. Erős, bátor és magabiztos vagyok.

  9. Több vagyok, mint a hibáim.

  10. Büszke vagyok magamra és mindarra, amit elértem.

  11. Kedves ember vagyok, kívül-belül.

  12. Méltó vagyok az együttérzésre és az empátiára.

  13. A boldogságot választom.

  14. Büszke vagyok arra az emberre, aki vagyok és akivé válok.

  15. Békében vagyok azzal, aki vagyok.

  16. Összhangban vagyok a szeretet energiájával.

  17. A jelenben élek, békében és két lábbal a földön.

  18. Hiteles, őszinte és kedves vagyok.

  19. Megérdemlem a szeretet, a tiszteletet és az empátiát.

  20. Eljutottam idáig és folytatom.

Gratulálok, hogy elindultál ezen az önszeretet és önbizalomépítés útján! Azáltal, hogy ezt a 20 megerősítést beépítetted a napi rutinodba, hatalmas lépést tettél az egészségesebb, pozitívabb élet felé. Ne feledd, hogy az önszeretet nem csak egy cél, hanem a növekedés és az önfelfedezés folyamatos utazása. Fogadd el ezeket a megerősítéseket, mint szövetségesek, különösen akkor, ha egy kis extra lendületre van szükséged. Minden ismétléssel újrahuzalozod a gondolataidat, hogy igazodjanak valódi értékeidhez és lehetőségeidhez.

Ragyogj, higgy magadban és bánj magaddal a megérdemelt kedvességgel és tisztelettel. Az önszeretethez és a megingathatatlan magabiztossághoz vezető út karnyújtásnyira van tőled. Járj rajta emelt fővel. Megérdemled, képes vagy rá és valóban figyelemre méltó teremtés vagy. Ezt soha ne felejtsd el!

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása