Miért TE vagy a sikereid legnagyobb kulcsa?

2020. október 22. 19:11 - Life Advisor

key_success_you.jpgSzerinted mi a siker legfontosabb hozzávalója? Emlékszem, amikor tizenéves kamaszként küzdöttem az élettel, a családi és személyes problémák miatt és láttam azokat az embereket, akiknek ilyenekkel egyáltalán nem kellett törődniük. Olyan munkájuk volt, amit szerettek, a családi és a társasági életük egyaránt nagyszerű volt. Valóban úgy tűnt, hogy szeretik az életüket. Arra is emlékszem, hogy azt gondoltam magamban, hogy én mi a fenéért nem ilyen életet élek? Ismerős?

Tudni akartam, hogy mi a titkuk. Bizonyára valami teljesen mást csináltak, ami lehetővé tette számukra a vágyott élet megteremtését, amelyet élveztek nem pedig olyan életet kellett élniük, amely "átlagos" volt, mint az enyém.

Igazam volt, tényleg valami mást csináltak. Szeretnéd tudni mi a siker kulcsa?

TE VAGY A KULCS!

Kétségtelen, hogy úgy nőttem fel, hogy a siker valami rajtam kívül álló dologból származik. Tanulj minél tovább, szerezz minél magasabb fokozatot, ismerd meg a megfelelő embereket, legyenek befolyásos kapcsolataid, legyen mögötted legalább 5-10 év tapasztalat. Ezek olyan dolgok ismét, amelyek ismét ismerősek lehetnek neked is.

Rengeteg példát tudunk azonban említeni a sikeres emberek közül, akiknek egyik sincs a fentiek közül.

Szóval, mi hiányzott? Az élet nagyszerű igazsága. A nap végén a siker mindig is egy belső munka volt és lesz is. Ezért van az, hogy kevés ember ér el jelentős sikert. Nem tudják meggyőzni magukat, hogy elhiggyék, ő maguk a sikereik forrása.

Pedig így van.

Te vagy a sikereid kulcsa. Vannak olyan dolgok, amelyek hozzá fognak járulni a sikereidhez, de ezek - ahogy említettem - csak kiegészítések számodra.

Önmagad legjobb verziója

Az egyik leginkább megfigyelhető tulajdonsága a sikeres embereknek az, hogy önmaguk legjobb verzióját hozzák létre és ezzel élik az életüket.

De mit jelent a legjobb én?

Azt az embert, aki azelőtt voltál, mielőtt mások mindenféle hamis meggyőződéssel, hitrendszerrel megváltoztattak téged azzá, aki most vagy. Aki csalódottan hajtja a párnára a fejét éjszakánként, mert tudja, hogy nem használja ki a lehetőségeit. Aki életben szeretne maradni, tenni és többet elérni.

Az igazság, hogy te vagy az a motor, amely az autót hajtja. Nélküled nem történik fejlődés. Ha magasabb szintű sikerre vágysz az életedben meg kell tanulnod abbahagyni, hogy mindig önmagadon kívül keresel megoldást, hogy mindig az önmagadon kívüli dolgokkal foglalkozol és el kell kezdened önmagad legjobb verzióját létrehozni és ezzel a legjobb verzióval együtt élni.

Ha ezt megteszed, akkor semmi és senki nem állíthat meg!

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

3 komment
süti beállítások módosítása