Íme a fő ok, amiért frusztráltnak érzed magad a randin

2019. augusztus 19. 12:49 - Life Advisor

randi_szabaly.jpgA fő oka annak, hogy frusztrálnak és kellemetlennek érzed magad egy randin, hogy rossz a hozzáállásod. Nekem a randizás soha sem tartozott az erősségeim közé. Mindez nem azt jelenti, hogy nem randiztam sokat. Sőt, sok randit megéltem már és élveztem is a másik ember társaságát minden alkalommal. A probléma inkább az volt, hogy a középsuli és az első komoly kapcsolatom között úgy éreztem, hogy csak az időmet pazarolom.

Nem számított, hogy új emberekkel találkoztam, jól éreztem magam velük, ha nem az "igazi"-val találkoztam, akkor minden hiábavaló volt.

Sokáig nem foglalkoztam ezekkel az érzésekkel és gondolatokkal. Természetesen, ahogy már itt is sokszor olvashattad, szeretek időt szánni az önfejlesztésre és ennek a legegyszerűbb módja, hogy igyekszem remek könyveket olvasni, podcastokat, előadásokat hallgatni és/vagy részt venni rajtuk.

Naná, hogy a randizással kapcsolatban is rengeteg könyv létezik. Olvastam olyat, amely tényleg hasznos volt és persze olyat is, ami után felmerült bennem, hogy vajon az író párkapcsolatban él, mert a "tippek" amiket leírt, valószínűleg nem ebben a világban működnek. 

Két könyvet azonban mindenkinek ajánlanék, mint "kötelező olvasmány", ha már a randizásról van szó. Az első Ellen Fein&Sherrie Schneider :Titkos Szabályok. A nőknek azért kell elolvasni, hogy tudják, hogy kell randizni, a pasiknak pedig azért, hogy tudják, hogy működik egy nő.

A másik pedig Joanna Coles : Szerelmi szabályok (Love Rules). A könyvben tippeket olvashatsz arról, hogyan derítheted ki, hogy milyen fajta szeretetere is vágysz és hogy hogyan tudod ezt megkeresni és behozni az életedbe.

Azt várni, hogy a megfelelő emberrel azaz az "igazi"-val találkozunk nem igazán kifizetődő cél. A randik remek lehetőséget kínálnak, hogy bővítsünk az ismeretségi köreinket. Sok olyan történetet ismerek én is, ahol emberek társkereső segítségével építették ki a baráti körüket, miután mondjuk egy teljesen idegen városba/országba költöztek.

Fontos, hogy ne úgy tekints egy randira, mint ahol csak két lehetőség történhet : vagy sikerül (megnősülsz, férjhez mész, szexeltek) vagy nem (egyedül mész haza, soha nem látjátok egymást. Meglehet találni egy arany középutat, nevezetesen találni valakit, akivel szívesen vagy együtt, akivel jól el tudsz beszélgetni, akár egyszer, akár többször, akár romantikával fűszerezve stb.

Ha a Tindert úgy húzogatod, hogy minden egyes kép láttán vagy match után felteszed a kérdést, hogy vajon ő az igazi, akkor bizony csalódni fogsz. Mindez pedig nagy nyomást helyez a randira.

Ahelyett, hogy az igazit keresnéd, inkább ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak : 

  • Szeretem ezt a személyt?
  • Érdemes lenne bekerülnie a baráti körömbe?
  • Szeretném őt újra látni?
  • Ha személy szerint nem találom vonzónak, ismerek valakit, aki számára vonzó lehet?
  • Olyan személyről van szó, akivel vannak közös pontjaink?

5 ok, amiért érdemes 50 felett randizni >>>

Szerintem a kérdés, hogy vajon egy barátom/barátnőm számára vonzó lehet-e az illető,ha számomra nem, hasznosabb lehet, mint gondolnád. Kutatások arra világítottak rá, hogy a nyugati kultúrában a legtöbb pár a barátokon keresztül ismerték meg egymást, így ha a baráti körben segítitek egymást, akkor nagyobb lehet az esélye annak, hogy megtaláljátok a megfelelő személyt.

Talán a legegyszerűbben úgy szabadulhatsz meg a régi randi szokásoktól, ha csak egyszerűen élvezed az életed és olyan dolgokat csinálsz, amit szeretsz.

Ahelyett, hogy minden szabadidőtöket a randi appokon töltenétek, vegyetek részt rendezvényeken, eseményeken, workshopokon, ahol hasonló gondolkodású, érdeklődésű emberekkel találkozhattok. Így nemcsak arra fogsz tudni fókuszálni, hogy a megfelelő embert találod-e majd meg, hiszen már van egy stabil alap, így pedig a frusztráltság sem lesz többé akadály.

komment
süti beállítások módosítása