5 hétvégi emlékeztető, ami megnyugtatja az elméd!

2018. március 04. 08:00 - Life Advisor

soul-623424_640.jpgNem tudom, ti hogy vagytok vele, de számomra ez a hét kész deficit volt. Rengeteg teendőm volt és mindent azonnal kellett véghezvinni, emiatt háttérbe szorult az edzés is, amely az egyik legjobb stresszlevezető módszer számomra. Ráadásul személy szerint fogékony vagyok az energiákra és a pénteki telihold sem tett igazán jót, hiszen egész nap frusztrált voltam, csak arra vágytam, hogy lefeküdjek és elfelejtsem a hétköznapokat. Ma reggel pedig arra gondoltam, hogy értékelem a hetet és írtam 5 olyan emlékeztetőt, amely a te elméd is megnyugtatja.

Az életed minősége és boldogsága a gondolataidtól függ. Tudod,hogy így van. Az elme valójában egy csatatér, ez az a hely, ahol a legnagyobb konfliktusok zajlanak. Nem kell elmenekülnöd attól, hogy a gondolataid határozzák meg az életed. Ne félj attól, hogy nem tudsz változtatni.

Mindezek kulcsa pedig, hogy megnyugtasd az elméd, amelyre a hétvége egyszerűen tökéletes, ilyenkor ugyanis már alapjáraton nyugodtabb vagy, mint a hétköznapokon.

Ma reggel amikor felkeltem az első gondolatom a tökéletes hála érzése volt. Tudatosítottam magamban, hogy micsoda kiváltság, hogy kipihentem ébredtem a kényelmes ágyban, fűtött szobában és hogy mennyire örülök, hogy egészséges vagyok. Te hálás vagy például az egészségedért vagy,hogy nem az utcán kell aludnod egy kartonpapírba takarózva?

A hála érzése tökéletes napindító minden esetben. Ha így indítod a napod, az jó hatással lesz az egész hétre előrevetítve is.

Természetesen könnyű mondani, hogy a hála érzésével ébredj, de valójában nehezebb átültetni, ezért is kell gyakorolni,gyakorolni,gyakorolni. Miközben gyakoroltam a hála érzését felírtam magamnak 5 emlékeztetőt :

  1. A probléma, ritkán jelenti a tényleges problémát. Valójában az eszméletlen mennyiségű rágódás, agyalás és analizálás, amit a probléma megoldásával töltesz jelenti a tényleges gondot.
  2. A legtöbb ember boldogtalan, mert nem hajlandók elfogadni az életüket és a boldogságot az életükben. Te ne tartozz közéjük!
  3. Soha ne kényszeríts semmit! Tedd meg a tőled telhető legjobbat és hagyd, hogy a dolgok megtörténjenek. Azokkal a dolgokkal pedig, amelyeket nem tudsz irányítani, inkább ne is foglalkozz.
  4. Tanulj meg bízni a történtekben, még ha éppen most nem is érted, hogy miért történt ez veled. Lehet, hogy most még nem érted, de később összeáll a kép és választ kapsz a miértekre.
  5. Lazulj el! Vegyél lassan egy mély levegőt. Tartsd bent 3 másodpercig, majd szépen lassan fújd ki. Engedd el a régi mintákat és éld meg a jelen pillanatot.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket a Facebookon is! >>>

komment
süti beállítások módosítása