Ne add fel! Sokkal több van benned, mint gondolnád!

2019. október 27. 11:44 - Life Advisor

never_give_up.jpgSoha ne add fel az álmaidat! Soha ne add fel a romantikát! Soha ne add fel önmagad! Legfőképpen, soha ne add fel az életet! A válasz arra, hogy mindezt hogyan csináljuk csupán annyi, hogy a céljaink nagyobbak legyenek, mint a kifogásaink. A kihívás ebben viszont az, hogy ha a nagy céljaid csak inspirálnak, akkor egyszer csak elveszíted a lendületet.

Tavaly év végén én is fel szerettem volna adni, csakúgy, mint ahogy most vagy a közelmúltban te is. Nem könnyű mindig motiválni saját magad. Vannak dolgok, amelyek segíthetnek, de ahelyett, hogy egy hosszú listát írnál magadnak azokról az eszközökről, amelyeket használnod kellene, egyszerűen próbáld ki az önfejlesztést.

A varázslat ugyanis az önfejlesztésben található. Ez fog segíteni neked, hogy ne add fel. Miért akartam tavaly én feladni?

  • Minden cselekedetem, amibe belekezdtem kudarcot vallott
  • Az álmom sokkal nehezebb lett, mint az gondoltam
  • Könnyebb lett volna feladni és a könnyű utat választani, mint folytatni

Visszatért a múlt, hogy kísértsen. Aztán nemrég volt egy másféle tapasztalatom. Egy csomó ember, akivel már régen nem beszéltem előkerült a sűrű erdőből. Egy küldetésük volt, bebizonyítani, hogy nem jó, amit csinálok és hogy minél hamarabb elbukottként lássanak engem.

Azt hittem, megakadályozhatom, hogy kapcsolatba lépjenek velem. Nem működött, hiszen a közösségi médián keresztül nagyon is megtudtak engem találni. Aztán töröltem a hozzászólásaikat, üzeneteiket és arra gondoltam, hogy jó lenne az életemből is kitörölni őket. Miért? Korábban a "Miért kell megszabadulnod a negatív barátaidtól?" posztomban már összefoglaltam.

Nem működött. Aztán megkérdeztem magamtól : lehet, hogy ezeknek az embereknek igaza van? Régóta ismertem engem, talán igaz, amit mondanak. Ezután szembenéztem azokkal, amiket mondtak.

Az emberek azt kérdezték, hogy hogyan tudnának csatlakozni ahhoz, amit csinálok. Az embereket inspirálta. Kaptam egy csomó üzenetet emberektől, akikkel egy ideje már nem beszéltem. Ennek ellenére még mindig szörnyen éreztem magam, mert úgy gondoltam, hogy ezek az emberek újra bosszút akarnak állni. Az egyetlen módja annak, hogy eltűnjek, az lenne, ha abbahagynám azt, amit csinálok és hagyom, hogy nyerjenek.

Remélhetőleg már elég régóta ismersz engem, olvasod a blogom, követsz a Facebookon és/vagy az Instagramon vagyis már jól tudod, hogy mindez soha nem fog megtörténni. Soha nem fogom abbahagyni, amit csinálok és miután felébredtem az őrületből, emlékeztettem magam erre.

Mi akadályozott meg abban, hogy feladjam?

Nem adtam fel az életet. Az elmúlt évben voltak olyan aspektusai az életemnek, amelyek nem voltak olyan pozitívak, mint amilyenre számítottam. Ami a gondolataimat mégis pozitívan tartotta, hogy bár az életem nem minden része volt tökéletes, a dolgok összességében jól működtek.

Feltételeztem, hogy feladni a dolgokat és középszerű életet élni egyenlő a halállal. Amikor feladod az életed, megszünteted a siker kialakulásának összes esélyét. Mialatt a fizikai tested tovább él, ha egyszer feladod az életed, létezésed értelmetlenné válik.

Az élet értelme

Amikor a létezésed értelmetlenné válik és feladod az életed, akkor feladod az életed értelmét is. Ez valószínűleg nem tűnik nagy dolognak. Addig, amíg jobban meg nem gondolod. Az egyetlen dolog, amit minden ember kerget, az élet értelme.

Nem mindig volt értelme az életemnek és valószínűleg most te is hasonlóan gondolod. Mindaddig, amíg folyamatosan keresed, továbbra is célzott létezést élsz meg a mindennapokban. Az élet értelmét a lehető legsötétebb helyen találtam meg.

Csak azután, hogy elveszítettem azt, amiről azt gondoltam, hogy az minden, megtudtam, hogy mennyi dolgot kaptam már az életben. Ezután felhasználtam ezeket arra, hogy inspiráljak másokat és fejlesszem önmagam. Ezzel lett egy célja a létezésemnek.

Mit csinálok most, amikor fel akarnám adni?

Most, amikor felakarom adni, van okom, hogy tovább menjek. Van valami, ami nálam erősebb és táplálja azokat az emberi lelkeket, akiket szolgálok. Számomra az életből való lemondás egyenértékű, ha elvesszük az az ételt, amelyre az emberek támaszkodnak. A célom nagyobb lett nálam.

Szóval ez a válasz hölgyeim és uraim. Amikor úgy érzed, hogy feladnád, akkor vissza kell térned arra, hogy miért is vagy itt valójában. Ha még nem érted el ezt a szintet, akkor tovább kell keresned és meg kell próbálnod megérteni, hogy miért vagy itt. Ez a keresgélés megakadályozza, hogy feladd.

Ne hagyd, hogy a negatív világ legyőzzön. Vannak olyan emberek, akik az utadba állnak és azt mondják, hogy kudarcot fogsz vallani. Az az igazság, hogy ezek az emberek azt akarják, hogy tényleg kudarcot vallj, de azért, mert elégedetlenek a saját életükkel. Ha pedig ők nem boldogok, te miért legyél az?

Ne hagyd, hogy valaki más életének negativitása eltérítsen téged a céljaidtól. Sokkal több vagy annál, mint amit magadról gondolsz. Higgy magadban, higgy abban, hogy hatalmad van és jelentesz valamit a világ számára és erre összpontosítsd a gondolataid.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!

komment
süti beállítások módosítása