26 motiváló idézet a világ legjobb focistájától Ronaldotól

2019. augusztus 26. 15:36 - Life Advisor

cristiano_ronaldo.jpgChristiano Ronaldo vitathatatlanul az egyik legnagyobb sportoló, akit a világon valaha láttunk. Jelenleg nagyon is ismert és nagyon is a foci középpontjában áll, de ez nem mindig volt így.  A portugál csillag bizony sok küzdelmet és nehézséget élt meg pályája során, de a tökéletesség iránti vágya és elkötelezettsége folyamatosan motiválta és tovább haladásra buzdította.

Íme 26 idézet Ronaldotól, amely neked is nyújthat egy kis extra motivációt :

1. "Az igazi bajnokok azok, akik az utolsó leheletükig küzdenek."

2. "A szeretetetek erőssé tesz, a gyűlöletetek megállíthatatlanná."

3. "Ha Isten sem felel meg mindenkinek, nekem, hogy sikerülne?"

4. "Ha keményen dolgozol, mindent elérhetsz, amire vágysz. De mindig két lábbal a földön kell állnod. Legyél profi és csináld jól, ami a dolgod."

5. "A futballban a lehetetlen nem létezik."

6. "A gól olyan, mint a ketchup. Erőltetni kell és egyszer csak megindul."

7. "Nem fogom azt mondani, hogy nem érdekel a pénz. A pénz igenis fontos. De nem a legfontosabb. Amikor elérsz az életed egy bizonyos pontjára, akkor a pénz már nem fog motiválni."

8. "Meg kell próbálni élvezni az életet, a jó dolgokat az életben. Nem bűn megvenni dolgokat addig, amíg tudod, hogy hol a határ, képes vagy egyensúlyt tartani."

9. "A hírnévvel kapsz jó és rossz dolgokat is, meg kell tanulnod kezelni ezeket és valahogy egyensúlyba hozni őket."

10. "Boldog vagyok, mert címeket nyerek, mert egészséges vagyok és a családom, valamint a barátaim is rendben vannak. Ebből kell meríteni, ezt kell kiélvezni."

11. "Nem szabad túl sokat mélázni a múlton, vagy túl sok időt fecsérelni a jövő megtervezésére. A jelen pillanatot kell megélnünk, mert az itt és most gyönyörű és édes."

12. "A család a világ legszebb dolga."

13. "Minden gyöngédségemet átadom a gyermekeimnek, azonban arra is ügyelek, hogy a kellő profizmussal végezzem a munkámat."

14." Az emberek nincsenek tisztában az alvás fontosságával. Én igen. Ugyanez a helyzet az étkezéssel és a munkával is. Ezek a részletek lépésről lépésre, de jobbá tesznek másokkal szemben."

15. "Átadhatom neked a mindennapi rutinom kézikönyvét, a sikereim receptjét. Beavathatlak az étkezési szokásaimba, az edzésmódszereimbe és mindenbe, amitől jobbá váltam. Aztán majd meglátjuk, hogy képes leszel-e elnyerni ötször az Aranylabdát. Én megmondom neked : tehetség nélkül nyugodtan el is felejtheted. Próbáld meg átadni a siker receptjét egy tizenöt éves gyereknek és tíz év múlva meglátjuk, hogy kiérdemelte-e ezt az elismerést. Érted, mit akarok mondani?"

16. "Ha nem vagy rendben fejben, a bőrödben sem érezheted jól magad."

17. " A valódi probléma akkor jelentkezik, ha már nem rendelkezünk a kellő motivációval."

18. "Jómagam a természetemből fakadóan optimista vagyok."

19. "Bevallom, sokszor a szükségesnél nagyobb nyomást helyezek magamra. De nem sajnálom, hogy olyan vagyok, amilyen."

20. "Amikor belépek az edzőterembe, már senkihez nem szólok, csak az elvégzendő munkára összpontosítok."

21. "Nem nyertem volna ennyi mindent, ha nem lennék örök elégedetlen."

22. "Nincs nálam komplettebb futballista. Jól játszom mindkét lábammal, erős és gyors vagyok, remek a fejjátékom, gólokat szerzek és gólpasszokat adok. Az embereknek minden joguk megvan ahhoz, hogy inkább Neymart vagy Messit kedveljék. De az én meggyőződésem az, hogy jelenleg nincs nálam komplettebb labdarúgó. Biztos mindenki azt mondja majd, hogy egy beképzelt pöcs vagyok....de mikor a csúcson vagy, teljesen természetes, hogy kritizálnak.

23. "Hagyjuk a dolgokat a maguk útján menni és majd meglátjuk, hogy Isten milyen jövőt szán nekünk."

24. "Amikor elkezdtem futballozni, álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha ennyire híres leszek. De így történt, nekem pedig meg kell próbálnom ezzel együtt élni.

25. "Ennyire ismertnek lenni már egyáltalán nem jó, sőt nagyon nehéz. Rengeteg kellemetlen velejárója van. Nem tudok normális életet élni. Nem is tudom, milyen a normális élet. Kimenni az utcára, elmenni vásárolni vagy bármit is csinálni - számomra lehetetlen. Bárhova is megyek a világon, az emberek felismernek.

26. "Minden fejben dől el. Mindennek a kulcsa a motiváció, melynek egyik legmeghatározóbb eleme az elhatározás. Ha ez hiányzik, a dolgok sokkal nehezebbé válnak."

komment
süti beállítások módosítása