A lehetetlen tér meghódítása! Ahol most vagy és ahol lenni szeretnél.

2019. március 11. 18:50 - Life Advisor

take_risk_now.pngMélyen legbelül bizonyára pontosan tudod, hogy mire is vágysz valójában. Olyan pillanataid is lehetnek, amikor az összes lehetőség egyszerre rajzolódik ki. A jó hír az, hogy meg is valósíthatod az álmaid, ehhez azonban a korlátozó szokásokat fel kell adnod. Őszintén mondhatom, hogyha készen állsz arra, hogy kockáztass, akkor az életed jelentősen megfog változni. Mielőtt azonban valami őrültséget követnénk el és ész nélkül kockáztatnánk nézzük meg, hogy hol vagyunk most és milyen alapvető meggyőződéseink vannak.

A mindennapjainkat úgy tudjuk legegyszerűbben felvázolni, mint ébredés, kávé, reggeli, munka/iskola, még több kávé, otthoni feladatok, tv, alvás. Mindezen rutin teljes mértékben eltávolít minket a valódi potenciáltól és a vágyainktól. 

Minden oldalról nyomással és elvárásokkal szembesülünk. Családunktól, főnökünktől, kollégáinktól, szerelmünktől, barátainktól és még a kutyánktól is. Azonban hidd el, hogy igenis "bocsánatos bűn" a saját jövőnket prioritásként kezelni.

Ahhoz, hogy mindezt megvalósítsd arra kérnélek, hogy kicsit nézz magadba és válaszod meg az alábbi kérdéseket.

  • Melyik szenvedélyed hajtja most leginkább a szíved?
  • Melyik lenne az a dolog, amire ha idén december 31-én visszagondolsz, nagy eredménynek könyvelsz el?
  • Mi az, ami megijeszt?
  • Mi az, ami az elméd legmélyén lapul, de elszeretnél érni?

Ha ezekre a kérdésekre válaszolni tudsz, akkor megismered a kockázatot. A kockázat ijesztő, mert messziről az arcodba bámul és azt mondja : nem mered megtenni!

Ez az a pillanat, amikor szembe kell nézned ezzel a kockázattal és a jó (és egyben rossz) hír, hogy erre egyedül csak és kizárólag te vagy képes.

Ahogy meghozod ezt a döntést, a személyes kényelmed háttérbe szorul, a saját jövőd pedig végre a megérdemelt prioritást fogja élvezni.

Gondolj csak egyetlen dologra, ami most a szíved legfőbb vágya. Erre építs erőt, önbizalmat, bátorságot, merészséget. 

De mi van az időzítéssel? Nem vagyok benne biztos, hogy most kellene elkezdenem az álmaimat követni.

Amikor szembekerülünk a kockázattal, akkor bizony az időérzékünk kezd elveszni. Gondolatok, hiedelmek és korlátok ütik fel a fejüket, hogy most még nincs itt az ideje lépni. Ilyen gondolatokat vehetsz észre magadon : 

  • Nem tudom, hogyan csináljam.
  • Most nincs rá pénzem.
  • Nincsenek kapcsolataim, akik segíthetnek.

De az egyik leggyakoribb kifogás, amit hallok (jól tudom, mert én is ezt használtam) egy apró mondat, ami mindennél több álmot tört már ketté, mint bármi : "Nincs időm rá!"

Ez a kifogás lett az alapértelmezett kifogásunk, amelyet sokszor észre sem veszünk már, annyira berögződött. 

Számtalan lehetőséget hagytam már ki én is azért, mert a megfelelő időpontra vártam. 2018-ban a blogomat sem akartam még elindítani, mert úgy voltam vele, hogy annyi blogger van és nekem még nem jött el az időm. Ugyanez történt az Instagram fiókommal is. Mindenki fent van, a marketing költségek nagyon magasak, meg amúgy se lenne időm vele foglalkozni. 

Azonban engedd meg, hogy megosszam veled, amit én ezekből megtanultam. A megfelelő idő soha nem fog eljönni, hiszen a megfelelő idő MOST van.

Most van itt az ideje!

A kezdésben hatalmas erő rejlik. Amikor elkezdjük a kezünkbe kerül egy luxus dolog, méghozzá, hogy most aztán tényleg magunkkal foglalkozunk. Friss lelkesedéssel, szenvedéllyel indulunk neki a céljainknak és annak, hogy ebben az évben valami értelmeset hajtsunk végre. Emelt fővel menetelünk a céljaink felé, tudjuk, hogy vannak álmaink és azt is, hogy ezeket képesek vagyunk elérni. 

Készen állsz, hogy megvalósítsd az álmaid? Töltsd le az Évterveződ és csatlakozz a zárt Facebook közösségünkhöz is. >>>

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Likeold az oldalunkat a FACEBOOKON!

Kövess be INSTÁN is!

komment
süti beállítások módosítása