20 kérdés,amit mindenképpen kérdezz meg magadtól az életben!

2018. április 20. 07:30 - Life Advisor

question-2736480_640.jpgTudni a válaszokat,segítség az iskolában. Tudni, hogy hogyan kérdezz, segít az életben. Warren Berger amerikai újságíró nem véletlen fogalmazta meg a fenti mondatokat. A mai világban ugyanis sokkal többet foglalkozunk a válaszokkal. Nem úgy mint például Japánban, ahol alázattal fogadják, ha valaki nem tudja a választ,beismeri és kérdez. A kérdések azonban az önfejlesztésben is nagyon sokat segítenek. Tehát milyen kérdéseket tegyél fel önmagadnak? Erre nem tudok válaszolni, viszont hoztam 20 kérdést, amit érdemes lehet feltenni magadnak.

  1. Boldog vagyok?
  2. Továbbra is tanulok és fejlődöm?
  3. Ott vagyok, ahol lenni akarok?
  4. Úgy élek az életemben,ahogy szeretnék?
  5. Adok és kapok is szeretetet?
  6. Olyan munkát végzek,ami boldoggá tesz?
  7. El tudom fogadni a jelenlegi karrieremet? Miért?
  8. Megtudom különböztetni az erőfeszítéseimet?
  9. Miért vagyok hálás a jelenlegi munkámért és a jövedelmemért?
  10. Törekszem arra,hogy fejlesszem a személyiségemet?
  11. Adok valamit a társadalom számára?
  12. Helyesen osztom be az időmet?
  13. Tudatosan törekszem kedves és segítőkész lenni?
  14. Többnyire képes vagyok megélni az életem vagy inkább csak éldegélek?
  15. Mit akarok átadni másoknak? Mire emlékezzenek velem kapcsolatban?
  16. A sorsban vagy a szabad akaratban hiszek?
  17. Képes az univerzum jeleket küldeni számomra vagy ilyen nem létezik?
  18. Létezik választási lehetőség számomra?
  19. Létezik magasabb intelligencia? Ha igen mi az?
  20. Van az emberi megtapasztalásnak lényegtelen eleme?

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket ide kattintva a Facebookon!

komment
süti beállítások módosítása