7 hamis hiedelem, amely hátráltat az életben!

2018. március 11. 09:00 - Life Advisor

question-1301144_640.pngLéteznek bizonyos önkorlátozó hiedelmek, amelyek megakadályozhatnak téged abban, hogy nagyszerűen éld az életed. Naponta többször is megfordulhat a fejünkben, hogy "nem tudom X dolgot megcsinálni Y miatt, nem akarok közel kerülni egy bizonyos személyhez, nehogy összetörje a szívem, nem bízhatok meg az emberekben, mert egyszer már elárultak. Feltűntek neked is a fenti állítások mögött rejtőzködő önkorlátozó gondolatok? Most pedig szeretnék megmutatni neked 7 hamis hiedelmet, amely sokakat visszatart a valódi élet megélésétől.

  1. Nem mutathatom meg ki vagyok valójában, mert mások megítélnek!
    Gyakran szoktam motivációs videókat nézni az interneten. Tony Robbins,Robin Sharma, Nick Vujicic,de akár Oprah videóit is hozhatnám példaként. Gondolhatsz bármit, ezek az emberek igazán inspiráló és motiváló személyiségek. Ennek ellenére sokszor olvasok a videók alatt negatív kommenteket.
    De példaként hozhatnám a blogomat is, ahol minden kommentet beengedek, éppen azért, hogy mindenki kifejthesse mit gondol. Én is megkaptam már, hogy ezek klisék, semmi értelme egyik cikknek se stb.stb.
    Én azonban már megértettem, hogy bármit is csinálsz, mindig lesz olyan ember, akinek nem fog tetszeni és negatív véleménnyel lesz rólad én azonban továbbra is önmagamat adom, hiszen soha többé senki nem lesz olyan, mint én.

  2. Nem tudok beleszeretni, mert úgyis összetöri a szívem!
    Rengetegen osztoznak ezzel a gondolattal. Nem mernek nyitni és nem tudják megengedni maguknak a boldogságot, mert attól félnek, hogy megsérülnek egy új párkapcsolatban, ezért inkább falakat húznak maguk köré.
    Az igaz szerelem megtalálásához azonban nyitottnak kell lenned és tudnod kell, hogy ehhez igenis a sebezhetőséged is hozzátartozik. Ne feledd, hogy a szíved megnyitásával vonhatod be a megfelelő embert az életedbe.

  3. Nem vagyok képes kérni, mert úgyis elutasítanak!
    Az emberek az életben találkoznak az elutasítással. Ahelyett, hogy félelem lenne benned az elutasítás miatt, meg kell tanulnod kezelni azokat. Ha nem vagy képes kérni, mert félsz, hogy elutasítanak, akkor elzárod magad a lehetőségtől, hogy megkapd, amit akarsz. Az világegyetem azt akarja adni neked, amit csak szeretnél, tehát teremtsd meg a lehetőséget erre. Minden nem közelebb visz egy igenhez.

  4. Nem bízhatok meg az emberekben, mert visszaélnek a bizalmammal!
    Az én életemben is volt már olyan ember, aki - mint utólag kiderült - nem éppen szép szavakkal beszélt rólam a hátam mögött, miközben a szememben teljesen mást mutatott. Annak ellenére, hogy ez számomra is negatív élmény volt, megtanultam, hogy ha nem bízom meg az emberekben, akkor ez megakadályoz engem abban, hogy bárkivel mélyebb barátságot, kapcsolatot alakítsak ki. Bizalom nélkül, nincs kapcsolat!

  5. Nem követem az álmaim, mert úgysem sikerülnek!
    Amikor elkezdjük követni az álmainkat, óhatatlanul megfordul a fejünkben, hogy vajon mi lesz, ha nem sikerül elérni azt, amit terveztem. Az ilyen jellegű félelem teljesen felesleges. Ha megtudod álmodni, akkor meg is tudod valósítani. A lényeg, hogy a hibáidból is előnyt kovácsolj, tervezz és tedd meg a megfelelő lépéseket.

  6. Nem számít a siker, ezért nem is törekszem rá!
    Az önérzékelés csapdája. Nem kell sok pénz ahhoz, hogy nagyszerű életet éljek, ezért nem is törekszem a gazdagságra. Ez a hit azzal jár, hogy a saját meggyőződésed megteremti a sikertelenséged. És akár hiszed, akár nem ezt a korlátozó hiedelmet is csak te vagy képes megszakítani.

  7. Már túl idős vagyok, hogy elérjem az álmaid!
    Ha gyakran merült fel benned, hogy túl késő ahhoz, hogy megvalósítsd az álmaid, ismerd fel, hogy a korod nem korlátozó tényező, az a korlátozó tényező, hogy erről azt hiszed. Felejtsd el, hogy az élet bizonyos területén csak bizonyos életkor esetén van siker. Soha nem késő az álmaid követni, a lényeg, hogy cselekedj!

KÖVESS MINKET A FACEBOOKON! 

Motiváció & Inspiráció & Friss posztok egyenesen a hírfolyamodon!

komment
süti beállítások módosítása