Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az Élet írta : Minden, amit tudni akartál a szexmunkásokról! (+18)

2018. február 25. 08:30 - Life Advisor

Kizárólag 18 éven felülieknek ajánlott bejegyzés!

women-418452_640.jpgAz Élet írta sorozat második részében mindent kiderítünk, amit tudni akartál a szexmunkásokról. Belegondoltál már abba, hogy vajon mit él át nap mint nap egy szexmunkás? Van ahol tilos, van ahol azonban legális munkának minősül a prostitúció. De hogyan és miért lesz valakiből szexmunkás? Valóban csak a pénzről szól az egész, vagy mélyebb problémák is lehetnek? A szexmunka szintén tabu témának számít.Történetünkben Kendra és Nadin (nevüket természetesen megváltoztatva tesszük közzé) válaszolnak a leggyakoribb kérdésekre.

Miért lettél szexmunkás?

Kendra :
A prostitúció elképesztő dolog. Nagy pénz van benne, én is elsősorban a pénz miatt kezdtem el és kezdeném el újra. A hatalom érzése, hogy csupán pár órányi munkával mennyi pénzt keresel, csodálatos. Nem kell aggódnom,hogy hogyan és miből fogom kifizetni a számlákat, ehelyett koncentrálhatok arra, hogy építsem az életem.

Nadin :
Had kezdjem azzal, hogy remek gyerekkorom volt, szerető családban nőttem fel, egészen az első egyetemi évemig, amikor is a szüleim elváltak. Teljesen depresszióba estem, és ha ez még nem lenne elég a drogokhoz is hozzányúltam. Egyik pillanatról a másikra külföldön találtam magam és már a testemmel kerestem meg azt a pénzt amiről korábban csak álmodtam. Korábban eszembe sem jutott volna pénzért árulni a testem.

Mi a jó a szexmunkában?

Kendra :
Ez egy munka. Rugalmas, néha vicces. Sok furcsa emberrel találkozhatsz. Ami a munka veszélyeit illeti, őszintén szólva sokkal nagyobb veszélyben voltam a "normális" életben, mint a szexmunka közben. Persze vannak olyan lányok,akik drogosok és nem tejesen beszámíthatóak, de sokkal több olyan lányt ismertem meg én is, akik valójában intelligens,kedves,barátságos,vidám,melegszívű,erős.

Nadin :
Őszintén szólva a pénz. Pénzért csináltam és ez minden. Találkoztam férfiakkal, akik társaságra vagy valami olyan dologra vágytak, amit tőlem kaphattak meg, ezért fizettek és kész. Sokan nem is gondolnák, de nem minden esetben a szexről szólt az együttlét, sokkal inkább a társaságról és a beszélgetésről, hogy valaki meghallgassa őket, a szex már csak hab volt a tortán vagy a lelkükön.

A családod és a barátaid tudnak erről a munkáról?

Kendra :
Vannak nagyon nyitott prostituáltak, akik mindenhol teljes mértékben vállalják magukat. Én nem tartozom ezek közé. Se a családom, se a barátaim, szóval senki nem tud a munkámról. Ha valamikor erre terelődik a szó, akkor inkább más témát dobok fel a beszélgetés során.

Nadin :
Előfordult már, hogy randi során egy olyan férfival találkoztam, akit korábban már ismertem a szexmunkás korszakomból. Párkapcsolatban élek, azonban a jelenlegi páromnak semmi köze nem volt a prostituált munkámról. Rengeteg időbe telt,amíg a családomat és a páromat beavattam a múltamba, de úgy gondoltam, hogy tiszta lappal szeretnék új életet kezdeni, így hát meg kellett tennem.

Aggódsz amiatt, hogy mit gondolnak rólad az emberek?

Kendra :
Nem vagyok celeb, nem vagyok szupersztár, így nem hinném hogy pont egy szexmunkással foglalkoznának leginkább. Nem tartom magam annyira érdekesnek. A mostani beszélgetést is (bár a nevem elváltoztatását kérve) vállaltam, hiszen nem hinném, hogy azzal kellene foglalkoznom, hogy mit gondolnak rólam mások.

Hogy sikerült visszakerülnöd a társadalomba?

Nadin :
A párkapcsolatom kialakulása és a családom támogatása segített a legtöbbet. Természetesen a szexmunkaság rendkívül felkapott téma, hiszen rengeteg hirdetést találunk a neten, remek kereseti lehetőséget kínálva. A környezetemben is volt olyan, aki bele akart volna vágni, de megmondom őszintén én mindent elkövettem,hogy lebeszéljem. Sokáig nem sikerült, végül kénytelen voltam a saját történetemet elmesélni és ezzel jobb útra téríteni. Ha pedig arra gondolsz, hogy kapok-e lenéző tekinteteket, vagy megdobálnak-e engem, akkor egyértelműen nem a válaszom, na persze nincs is a homlokomra írva, hogy ex-szexmunkás.

Mit adott nektek a szexmunka?

Kendra :
Lehet,hogy úgy tűnhet, hogy ha fizetnek a szexért, akkor nem élhetek át szenvedélyes, romantikus együttlétet, de sok érdekes,izgalmas,szenvedélyes emberrel találkoztam a munkám során.

Nadin :
A szexualitásomban mindig magabiztos voltam, de sosem tartottam magam vonzónak és szexisnek. Miután sok ügyfelem bizonyította velem, hogy igenis vonzó és szexi vagyok, ez hozzásegített ahhoz,hogy másképp lássam magam a tükörben és ezt már senki nem veheti el tőlem.

Élet írta sorozatunk előző részét IDE kattintva olvashatod el.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket a Facebookon is! >>>

komment
süti beállítások módosítása