Erre minden nap szánj 10 percet!

2018. február 23. 07:30 - Life Advisor

idea-1880978_640.jpgMilyen napod volt? Az emberek mindig megkérdeznek minket arról, hogy telt a napunk. Néha észre sem veszed, hiszen úgy gondolod,hogy ez egy rövid beszélgetés lenne. Máskor egy nehéz nap után nem akarsz még jobban stresszelni a válaszon, vagy egyszerűen nem is akarsz erre a kérdésre egyáltalán válaszolni.A nap 24 óráját azzal töltjük, hogy a hatalmas feladat listánkon próbálunk végig jutni. Napi feladatok,munka,evés,alvás stb. De leültél valaha átgondolni a napodat? Ha nem, akkor mutatom, hogy hogyan és miért kellene erre minden nap 10 percet szánnod. 

Az ember holtáig tanul, tartja a mondás. Az életünk ezért is rendelkezik egy tanulási folyamattal. Tanulunk másoktól, a környezetünktől, a múltunkból, kudarcainkból, hibáinkból és próbáljuk fejleszteni az életünket azokkal a leckékkel, amelyeket már sikerült elsajátítani.

Mielőtt lefekszel, szánj 10 percet arra, hogy átgondolod a napod reggeltől egészen a lefekvésig. Mit csináltál? Kivel találkoztál? Hova mentél? Volt-e valami különleges a napodban? Elevenítsd fel az adott nap emlékeit. Hajlamosak vagyunk megfeledkezni az apró dolgokról, így az is hasznos lehet, ha le is írod mindezt.

Miután felelevenítetted, hogy milyen volt a napod, vizsgáld meg azokat a dolgokat, amelyekről úgy érzed, hogy másképp kellene csinálnod és fejlesztésre szorul. Ha netán úgy érzed, hogy elkövettél egy hibát, hogyan lehetne a jövőben elkerülni azt?

  • Túl érzelmes voltam, amikor próbáltam kezelni egy konfliktus egy adott személlyel?
  • Nem vettem fel a telefont a szüleimnek, mert túl fáradt voltam, hogy bárkivel is beszéljek?
  • Sokat lazítottam ma a munkában?

Szóval úgy tűnhet, hogy most már ideje ágyba kerülni, de nem. Most annak jött el az ideje, hogy felsorold azokat a dolgokat, amelyekről úgy gondolod, hogy remekül teljesítettél a nap folyamán.

  • Időben beértem dolgozni!
  • Segítettem egy idős hölgynek a városban!
  • Mindent elvégeztem,amit mára terveztem!

Adj magadnak egy önbizalommal való lendületet és dicsérd meg magad, mielőtt lefekszel és belekezdesz egy újabb sikeres napba. Csupán napi 10 perc lefekvés előtt, hogy elemezd a napod. Figyeld meg,ha rendszeressé teszed, az életed pozitív fordulatokat vesz majd.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket a Facebookon! >>>

komment
süti beállítások módosítása