8 kérdés az önbizalmad erősítéséhez!

2018. április 21. 07:30 - Life Advisor

earth-2129001_640.jpgAz önbizalom elengedhetetlen az életünkhöz és a boldogságunkhoz. Bár sokaknak nehézséget okoz, hogy önbizalmuk legyen, pedig valójában mind egyek vagyunk. Az önbizalomnak pedig egy törvénye is van : bárkihez hasonlítom önmagam, mindig fogok találni jobbat vagy rosszabbat, de arra a feladatra,amelyre születtem egyedül én vagyok a tökéletes. Törvény. Muszáj betartani. Íme 8 kérdés, amely segíthet az önbizalmad erősítéséhez.

Néha ugyan nehezünkre esik elhinni, de önmagunk építéséhez,fejlesztéséhez csupán egyetlen egy ember munkája szükséges és azok mi magunk vagyunk. Besegíthet ugyan egy inspiráló ember vagy film, azonban akkor is mi végezzük el a kemény munkát. Mivel a mai világnak köszönhetően inkább azt mantrázzuk magunknak, hogy mi nem jó bennünk és mit kellene másképp tennünk, remek,ha kipróbálunk kreatív kérdéseket és válaszokat saját értékeink és erősségeink felfedezéséhez.

  1. Milyen élethelyzet volt az, amikor egy fikarcnyi kétségem sem volt, hogy megtudom oldani az előttem álló feladatot?
  2. Milyen voltam akkor? Mit tettem? Mit mondtam? Mit csináltam?
  3. Mit üzenne az akkori önmagam a mostaninak?
  4. Mi lenne az a maximum 3 jó tulajdonság,amit beszereznék még magamnak?
  5. Mire lesznek jók ezek a jó tulajdonságok,erősségek?
  6. Hogyan vannak jelen most ezek az erősségek az életemben?
  7. Most hogy ezeket felfedeztem,mire vagyok képes?
  8. Ha a kedvenc színészem,írom stb. adna jó tanácsot, amely segít önmagam építésében, mi lenne az?

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Likeolj minket ide kattintva a Facebookon!

komment
süti beállítások módosítása